dinsdag 4 mei 2021

 Welkom op mijn allereerste blog....

Vandaag wil ik een lief klein albumpje laten zien dat ik heb ontworpen voor Scrap@Home

Het is heel  geschikt  als cadeautje voor Moederdag, of een verjaardag.

Het mooie papier is van Joy :Vintage Rose.

Een mooi kantje en bloemen mogen natuurlijk niet ontbreken.

Als je het opent, kun je aan de binnenkant een kaartje of cadeaubon doen


In het midden zitten twee tags, waar je een een foto op kan plakken, of een berichtje schrijven.
En als de tags naar de zijkant opent, kun je er een foto kwijt.


Aan de rechterkant een leuke sluiting met een touwtje.
En daaronder zit  nog een verrassing:
Een doosje met Merci chocolaatjes!



Dit was mijn eerste designteam project voor Scrap@Home.
Het pakket is nog verkrijgbaar bij :  www.scrap-home.nl


















1 opmerking:

 Welkom op mijn allereerste blog.... Vandaag wil ik een lief klein albumpje laten zien dat ik heb ontworpen voor Scrap@Home Het is heel  ges...